Thursday, August 27, 2015

Iti place acest blog? Contribuie si tu. Nu te costa nimic

De regula, cei care au bloguri castiga bani de la companii sau agentii de comunicare prin diverse moduri care implica promovarea si vizibilitatea oferita advertiserilor respectivi. Fiecare cu strategia lui, iar eu nu vreau sa am reclame pe acest blog, nu vreau sa promovez nicio companie sau miscare sau eveniment sau religie sau partid politic, nu vreau sa am bannere. Da, stiu, sunt un ciudat. Scriu doar pentru distractia mea si a cititorilor (si sper ca nu luati foarte in serios ce aberez eu pe aici) si incerc totodata sa ofer si niste sfaturi utile (uneori imi iese, alteori nu, astept sugestii si sfaturi). Singurul meu mod de a face bani sunt linkurile afiliate. Daca iti place acest blog, poti contribui fara sa te coste absolut nimic. Pur si simplu dai click pe unul din linkurile mele inainte de a face o achizitie pe EMAG (link). Nu vei plati nimic in plus, doar nu o sa-ti mareasca tie magazinul pretul pentru ca ai intrat de pe linkul meu, ar fi o aberatie. Tu iti cumperi ce vrei, eu imi iau un comision mic, everybody happy. Si multumesc anticipat celor care vor alege aceasta optiune.

Sursa foto: Wikipedia.

No comments:

Post a Comment