Thursday, October 2, 2014

Te vaiti ca nu traiesti bine? Dar macar esti sigur ca traiesti?

Multi oameni se vaita ca nu o duc bine. Ca nu au aia, ca nu au ailalta, ca nevasta nu arata ca un fotomodel (sau ca sotul nu e ca George Clooney), ca masina nu e Bentley, ca smartphone-ul nu este Vertu, ca laptopul nu este MacBook (link), ca apa nu este Perrier etc. etc. Putini se intreaba insa: ba, dar eu macar traiesc?! Adica chiar traiesti? Simti prezentul? Te bucuri de un pahar cu apa cand ti-e sete? Iti face placere o mancare buna cand ti-e foame? 

Sau parca nimic nu are gust? Parca mancarea o bagi in gura si o mesteci ca un robot, doar pentru ca stii ca e ora mesei? Pai si atunci despre ce vorbim? Invata intai sa traiesti, sa simti fiecare secunda, sa te bucuri de faptul ca existi si esti constient de asta. Abia apoi ridica-ti probleme mai complexe, abia apoi ai pretentia sa ceri mai mult de la viata. Altfel, risti sa devii bogat intr-o zi si sa traiesti in continuare ca un om sarac. Iar in ultima zi din viata ta, cand stii ca gata, vei da coltul, ai sa te intrebi: chiar am trait? Sau doar am mimat? M-am prefacut? Am iubit cu adevarat pe cineva? Sau am trait ca un soarece in cusca (link)? 




No comments:

Post a Comment